Секрети та локації

Риболовля в мегаполісі

Багато хто переконаний, що рибалити в межах міста – це все одно, що шукати голку в копиці сіна. Тому жителі мегаполісів, де панують шалені ритми і жорсткі графіки, рідко вибираються порибалити. Але «Риболовля в мегаполісі» та її ведучі обов’язково розвінчають цей міф та доведуть, що упіймати рибу можливо майже будь-де. Про найрибніші локації в межах міст та як і на що там треба ловити, дивіться у нашій програмі.

Наші ведучі

В’ячеслав Моспаненко Рибалка, багаторазовий переможець змагань з ловлі хижака

Андрій Павлюк Експерт з ловлі хижої риби спінінгом

Андрій Мацуєв Рибалка-спортсмен, 3-разовий чемпіон України, майстер спорту України.

Володимир Воротняк Триразовий чемпіон України зі спінінгової ловлі з берега, майстер спорту України, експерт зі спінінгової ловлі

Юрій Левашов Шукач пригод, мандрівник та рибалка

Дмитро Петровський Ведучий телеканалу «Рибалка»

Спонсорам

Ідеальне рішення для будь-якої торгової марки

Виведення нового продукту на ринок, непряма реклама, посилення іміджу і підвищення рівня впізнаваності відомих брендів, залучення аудиторії в інтерактивний проект, збільшивши лояльність до вже популярної торгової марки та багато іншого – такі завдання вирішують спонсорські пакети «Ранкового шоу» на телеканалі «Рибалка».

  • Спонсорський кліп

    Демонструється в анонсних блоках. Рекламна інформація перегукується з цінностями бренду, більш довірливо і позитивно сприймається глядачем. Чітко доноситься позиціонування бренду і представлений сам бренд.

  • Міжпрограмка

    Демонструється разом із анонсами програми, відкриває або/та закриває рекламний блок всередині програми. У ньому можна показати потрібні зображення, дати важливу інформацію, донести необхідні емоції, але з урахуванням обмежень закону «Про рекламу» щодо спонсорських проявів.

  • Власна програма або рубрика

    Дає більше можливостей з інформаційного наповнення. Декорації студії в стилі ТМ, висвітлення подій або конкурси бренду. Достатньо високий рівень охоплення цільової аудиторії і залучення її за рахунок цікавого контенту від бренду.

  • Спеціальні анонси

    Створюються до власної програми або рубрики. Знімаються із залученням експертів у декораціях каналу. Доносять всю необхідну інформацію до рекламодавців. Як правило, в спеціальних анонсах оголошується який-небудь конкурс від бренду, де глядачів закликають брати участь і слідкувати за подробицями в ефірі.

  • Продакт-плейсмент

    Розміщення продукції безпосередньо в програмі, сюжеті. За ненав’язливого і детально продуманого розміщення цей інструмент може значно поліпшити імідж та сприяти зростанню продажів.

  • Інтеграція в сценарій програми

    У бренді виділяються основні цінності і в програму вплітаються ситуації, де ці цінності максимально підкреслюються. Необхідні ситуації вписуються безпосередньо в сценарій, в яких робиться акцент на продукті.

  • Інтеграція в інтернет-підтримку проекту

    Інтеграція може бути найрізноманітнішою: медійні прояви на сайтах спонсорованих програм - банери, брендинг, спільна активність у соціальних мережах в групах проектів, спеціально створений конкурс від каналу і бренду.

  • Усні згадки

    Ведучий озвучує, що спонсором програми виступає торгова марка, проговорює слоган, може говорити про переваги та цінності бренду/продукту, але не називаючи торгову марку. Всі тексти узгоджуються з рекламодавцями разом з узгодженням частоти і часу згадок.

  • 2/3D плашки

    Графічне зображення, що займає 15% екрану, зазвичай розміщене внизу по всій горизонталі або збоку по всій вертикалі. Носить іміджевий або інформативний характер. Може випливати, розвертатися, проявлятися і зникати в залежності від проекту, від креативної ідеї та вимог клієнта.

Коментарі наших глядачів