Спонсорам
Ідеальне рішення для будь-якої торгової марки
Виведення нового продукту на ринок, непряма реклама, посилення іміджу і підвищення рівня впізнаваності відомих брендів, залучення аудиторії в інтерактивний проект, збільшивши лояльність до вже популярної торгової марки та багато іншого – такі завдання вирішують спонсорські пакети «Ранкового шоу» на телеканалі «Рибалка».
-
Спонсорський кліп
Демонструється в анонсних блоках. Рекламна інформація перегукується з цінностями бренду, більш довірливо і позитивно сприймається глядачем. Чітко доноситься позиціонування бренду і представлений сам бренд.
-
Міжпрограмка
Демонструється разом із анонсами програми, відкриває або/та закриває рекламний блок всередині програми. У ньому можна показати потрібні зображення, дати важливу інформацію, донести необхідні емоції, але з урахуванням обмежень закону «Про рекламу» щодо спонсорських проявів.
-
Власна програма або рубрика
Дає більше можливостей з інформаційного наповнення. Декорації студії в стилі ТМ, висвітлення подій або конкурси бренду. Достатньо високий рівень охоплення цільової аудиторії і залучення її за рахунок цікавого контенту від бренду.
-
Спеціальні анонси
Створюються до власної програми або рубрики. Знімаються із залученням експертів у декораціях каналу. Доносять всю необхідну інформацію до рекламодавців. Як правило, в спеціальних анонсах оголошується який-небудь конкурс від бренду, де глядачів закликають брати участь і слідкувати за подробицями в ефірі.
-
Продакт-плейсмент
Розміщення продукції безпосередньо в програмі, сюжеті. За ненав’язливого і детально продуманого розміщення цей інструмент може значно поліпшити імідж та сприяти зростанню продажів.
-
Інтеграція в сценарій програми
У бренді виділяються основні цінності і в програму вплітаються ситуації, де ці цінності максимально підкреслюються. Необхідні ситуації вписуються безпосередньо в сценарій, в яких робиться акцент на продукті.
-
Інтеграція в інтернет-підтримку проекту
Інтеграція може бути найрізноманітнішою: медійні прояви на сайтах спонсорованих програм - банери, брендинг, спільна активність у соціальних мережах в групах проектів, спеціально створений конкурс від каналу і бренду.
-
Усні згадки
Ведучий озвучує, що спонсором програми виступає торгова марка, проговорює слоган, може говорити про переваги та цінності бренду/продукту, але не називаючи торгову марку. Всі тексти узгоджуються з рекламодавцями разом з узгодженням частоти і часу згадок.
-
2/3D плашки
Графічне зображення, що займає 15% екрану, зазвичай розміщене внизу по всій горизонталі або збоку по всій вертикалі. Носить іміджевий або інформативний характер. Може випливати, розвертатися, проявлятися і зникати в залежності від проекту, від креативної ідеї та вимог клієнта.