Рибалити по всьому світу

Всесвітня риболовля

Наша планета - різнобарвна. Кожний її куточок – неповторний, з особливим, притаманним лише йому, колоритом. «Всесвітня риболовля» дозволить вам відправитися з нашими ведучими у подорож до різних країн світу та разом шукати мальовничі пейзажі, заводити цікаві знайомства, розповідати про місцевий побут, традиції та звичаї і, звісно ж, полюватимуть на незвичних рідкісних риб.

Наші ведучі

Юрій Левашов Шукач пригод, мандрівник та рибалка

Кирило Безверхий Рибалка-спортсмен, кандидат в майстри спорту України, експерт з ловлі хижої риби спінінгом з берегу

Спонсорам

Ідеальне рішення для будь-якої торгової марки

Виведення нового продукту на ринок, непряма реклама, посилення іміджу і підвищення рівня впізнаваності відомих брендів, залучення аудиторії в інтерактивний проект, збільшивши лояльність до вже популярної торгової марки та багато іншого – такі завдання вирішують спонсорські пакети «Ранкового шоу» на телеканалі «Рибалка».

  • Спонсорський кліп

    Демонструється в анонсних блоках. Рекламна інформація перегукується з цінностями бренду, більш довірливо і позитивно сприймається глядачем. Чітко доноситься позиціонування бренду і представлений сам бренд.

  • Міжпрограмка

    Демонструється разом із анонсами програми, відкриває або/та закриває рекламний блок всередині програми. У ньому можна показати потрібні зображення, дати важливу інформацію, донести необхідні емоції, але з урахуванням обмежень закону «Про рекламу» щодо спонсорських проявів.

  • Власна програма або рубрика

    Дає більше можливостей з інформаційного наповнення. Декорації студії в стилі ТМ, висвітлення подій або конкурси бренду. Достатньо високий рівень охоплення цільової аудиторії і залучення її за рахунок цікавого контенту від бренду.

  • Спеціальні анонси

    Створюються до власної програми або рубрики. Знімаються із залученням експертів у декораціях каналу. Доносять всю необхідну інформацію до рекламодавців. Як правило, в спеціальних анонсах оголошується який-небудь конкурс від бренду, де глядачів закликають брати участь і слідкувати за подробицями в ефірі.

  • Продакт-плейсмент

    Розміщення продукції безпосередньо в програмі, сюжеті. За ненав’язливого і детально продуманого розміщення цей інструмент може значно поліпшити імідж та сприяти зростанню продажів.

  • Інтеграція в сценарій програми

    У бренді виділяються основні цінності і в програму вплітаються ситуації, де ці цінності максимально підкреслюються. Необхідні ситуації вписуються безпосередньо в сценарій, в яких робиться акцент на продукті.

  • Інтеграція в інтернет-підтримку проекту

    Інтеграція може бути найрізноманітнішою: медійні прояви на сайтах спонсорованих програм - банери, брендинг, спільна активність у соціальних мережах в групах проектів, спеціально створений конкурс від каналу і бренду.

  • Усні згадки

    Ведучий озвучує, що спонсором програми виступає торгова марка, проговорює слоган, може говорити про переваги та цінності бренду/продукту, але не називаючи торгову марку. Всі тексти узгоджуються з рекламодавцями разом з узгодженням частоти і часу згадок.

  • 2/3D плашки

    Графічне зображення, що займає 15% екрану, зазвичай розміщене внизу по всій горизонталі або збоку по всій вертикалі. Носить іміджевий або інформативний характер. Може випливати, розвертатися, проявлятися і зникати в залежності від проекту, від креативної ідеї та вимог клієнта.

Коментарі наших глядачів